Kredyty BankoweForum Kredyty BankoweAktualne oferty banków
Kredyty mieszkaniowe

rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  RSS (Inne dostępne kanały RSS dla tego Forum)

rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy

Subskrybuj ten Temat | Dodaj do Google

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kredyty Strona Główna -> Pozostałe produkty finansowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasienka

PostWysłany: Sro 30-09-2009, 20:14    Temat postu: rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy Odpowiedz z cytatem

Jestem studentką pierwszego roku, chciałam założyć sobie konto ale niestety banków jest tyle że nie wiem który wybrać. Prosze o pomoc:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
midas1980

PostWysłany: Czw 01-10-2009, 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zależy, czego oczekujesz od konta. Dla mnie np. ważną sprawą jest darmowy dostęp do jak największej liczby bankomatów.
Kosula

PostWysłany: Sro 18-11-2009, 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KAzdy ma inne wymagania, ale wiadomo, liczy sie prostota korzystania, cena i wygoda - w takim wypadku rozpatrywal bym tylko kilka bankow. Inteligo, VW direct i mbank. Inteligo pobiera najwiecej oplat natomiast mbak jest calkowicie darmowy - nie trzeba miec nawet stalych wplywow na konto co miesiac. W inteligo placi sie za przelewy karte i konto, jednak uwazam ze jest przejzyste dobrze sie z niego korzysta, jest bezpieczne. Z drugiej strony mBank takze ma te zalety na podobnym poziomie a wolnosc korzystania z tego konta jest bezcenna Smile
adrian

PostWysłany: Czw 27-05-2010, 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Inteligo trochę zmieniło swoją ofertę i teraz przelewy są bezpłatne, a za kartę i konto nie ma prowizji pod warunkiem zapłacenia kartą w miesiącu na kwotę 100 zł. Więc dołącza w zasadzie do mBanku pod względem jakości oferty.